7 Kasım 2012 Çarşamba

hapçı nineler

baş ağrın mı var kuzum al sana 50 mglık hap. karın ağrın mı var tontişim al şu tabletlerin tamamını yut. hap var pıt var eks var. kentli teyze ve nineler çok fenalar. bu hap işini tarz olarak benimsemişler. hapları her derde deva olarak görüp Afroman ve Snoop Dogg kafası yaşıyorlar. bir de şu hapçı psikologlar vardı. torbacı gibi her yaş grubunu hapladılar. bu bahsettiğim dönemde 13-14 yaşındaki bir ton genç kız baygın gözleriyle hayalet gibi dolaşıyordu. gerçi hala da dolaşıyor da olabilir. onlar aramızda. 15 yaşındaki köpeeğem öldü hapla beni. sevgilimden ayrıldım pembe bir mezar, balkabağı jack ve zanaksla gömün beni. bir kavanoz da nutella yollayın. bana tavsiye verme renkli fitil ver şekerim. içki günah hap serbest açılın diskolar hapçı nineler geliyor.

ilaç kullanımı bazı hastalıkların tedavisi için tabi ki elzem. fakat öyle durumlar var ki en ufak "rahatsızlık"larda doktorlar hapı yutturuyor. şehirde insanların bir çoğu ağrı kesici markalarının tümünün ismini ve etkisini biliyor. ve bir çoğu da bu haplardan kullanmış oluyor. bizde tinerci çocuklardan çekinirdik. asıl hastalık hastası hapçı teyzelerden çekinmek lazımmış.
topunuzu keserim diye top oynayan çocuğu şiddetle tehdit etmek, kaçıncı sınıftasın diye çocuğa 50 sefer sorup darlamak veya deli gibi madlen çikolata yemek demek ki hep bu hapların etkisiymiş. bu morukluk nereye gidiyor. ben filanca (yaşlı lisanı-elder scrolls) ilacı kullanıyordum o bana etki etmiyor, koymuyor bana artık evladım şunu kullanmıştım iyi geliyordu yamultuyordu gibi söylemlerde bulunuyorlar. bu ayağıma iyi geliyor bu da burnumu iyi ediyor. yahu bunların aşk acısına iyi gelir diye şişelere sarılan berduş ya da sabah akşam ot içip hayatı sallayan gençlerden ne farkı var? onlar nineler. hapçı nineler. ve her zamankinden daha güçlüler.

bu haplar teyze ve ninelere latinceyi söktürür. hastalık uzmanı olup hastalık hastası olan moliere karakterlerine dönüşürler. yoksa insan neden pencereden aşağı bakkala sepet sallasın ya da eve giren her çocuğa el deri tırnak öptürsün ki. işte bunlar hep bu hap.

ben size söyliyim. bu nineler altın gününe gidiyoruz diye alem yapıyor olabilirler. o kelebekli hap kutularının içine hiç baktınız mı? birbirlerine ikram ediyor olabilirler mi? kimbilir? yakında buralar hep hap olacakmış. öyle diyolar. artık tereyağlı iskender sosunu haplara dökecekmişiz. uzmanlar öyle diyor. ayrıca kutuplar eridiği için ninelerin yaşam alanı da azalıyormuş. gene bir uzman söylemişti ama kimdi inan hiç mi hiç hatırlamıyorum.

1 yorum:

  1. Aha bak anti-depresan satışları da yüzde 160 artmış deyyiyolar linkte. A. Huxley'in Cesur Yeni Dünyası'na benzemeye başladık.
    Link:
    http://t24.com.tr/haber/antidepresan-satilislari-yuzde-160-oraninda-artti/217670

    Hap hakkında daha farklı bir yorum dinlemek isteyenler ise karamiki- hap koydum şarkısını dinleyebilir

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.