22 Ekim 2012 Pazartesi

Müslüman Tavşanlar


Bir şeyleri sevdirme adına ilginç yöntemlere başvuruluyor. Keza dikkat çekmek adına da türlü maymunluklar yapılıyor. Şarkıcı Doğuş'un saksı ile cıbıl fotoğraf çekip Twitter'da paylaşması ya da akıl fikir yoksunu Atilla Taş'ın 0 yaratıcılık ile yamyam style şarkısını türetmesi dikkat çekmek için yapılan kekoluklar olarak örneklenebilir. Millet artık medyada kendini duyurmak için her yolu mübah görüyor. Seks kasetleri, provokatif açıklamalar ya da ilginçlik yapılan videolar internet ortamında dönüp duruyor. Tüm bunlara itirazım olduğu sanılmasın bayılıyorum ben bunlara. Kendini en güzel şekilde rezil eden manşetin en kıyak köşesinde yer buluyor.


Fakat bir adam var ki ne olduğu belli değil. Şahsen ben henüz çözemedim. Adnan Oktar- Harun Yahya. Şimdilerde ismi Adnan Hoca diye geçiyor ama eskiden Harun Yahya takma adıyla bir şeyler yazıp yayımlıyormuş. Bu adam Mimar Sinan Üniversitesi'nde sanat tarihi gibi bir şeyler okumuş, hayatının yaklaşık 2 yıllık kısmını da Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastahanesi'nde geçirmiş. Hepimiz onu "kedi canını senin" repliğiyle tanıdık. Niye tanıdıysak artık. İnternet kullanan her vatandaşın bu adamı tanıdığını farzediyorum. İnternet üzerinden yayımladığı bir sohbet programı var. Bombastik silikon memeli, ince belli, bol kalçalı ve platin sarı saçlı hatunlarla beraber yaptığı dini sohbetlerde hatunlar sürekli olarak Adnan'a maşallah inşallah diyor Adnan Hoca da ara sıra açtığı müziklerle oturduğu yerden çılgın babaanne dansı yapıyor. Sanırım favori müzik listesi Pitbull'un şarkılarından oluşuyor. İşini bilen Adnan hoca ağzının sularını akıta akıta kızlara program boyunca iltifat ediyor. Kızlar da cevap olarak ah hocam süpersin iyisiniz bir tanesiniz uh ye gel beni ye, inşallah maşallah gibi yorumlar yapıyorlar. Hugh Hefner Adnan'ın ortamını görseydi gözleri yaşarır ve "ben kimlere ilham verdim allah beni bildiği gibi yapsın" derdi.

Ben asıl bu adamın programındaki hatunlardan bahsetmek istiyorum. Sakallı bıyıklı adamdan bahsetmekten iyidir. Buradaki hatunlar Penthouse ve Playboy gibi dergilerde boy gösteren mankenlere benziyor. Bol meme ve kalça bunların yanı sıra platin sarı saç ve ince bel. İşin enteresan tarafı tüm bu hatunlar iyi üniversitelerden mezun ve işinde gücünde olarak tanıtılıyor. Bence Adnan Hoca mucit. Artık bol çekirdekli, kolalı, baklava desenli süveter ve boğazına kadar ilikli gömlekli sohbet ortamları kimsenin ilgisine çekmez olmuştu. Cemaatlerin bu sohbet ortamları artık demode oldu. Kola ve çekirdek artık cemaate girmek isteyen gençleri yeterince kendine çekemiyor, anlatılan hadisler ancak katılımcılara nakit para takdim edildiğinde akla fikre bürünüyordu. Oysa şimdi Adnan Hoca'nın platin sarı melekleriyle Allah inancına sahip olmak çok kolay. Eskiden neydi öyle ya Memlüklüler geliyor müslüman olmayanın kafasını uçuruyordu. Şimdiyse kocaman memeler Allah'a inanmamızı kolaylaştırıyor.
A: Allah yok! Din yalan!

B: "Tek meme dışarı fırlar..."

A: Yani aslında olabilir de tabi. Bir enerjiye inanıyorum yani...

B:"Hop iki meme de dışarı fırlar..."

A: Tüm bu şeyler tek başına varolmuş olamaz tüm bu memeler, mehmetler, ahmetler. Hebele hübele...

B: "Taytını sıyırır ve bir tek tangasıyla kalır"

A: Ya tabi ki inanıyorum. İnanıyorum amaööe peki o zaman da...

B: Tamamen soyunur...

A: Allahım sana geliyorum..


Bize dini böyle sevdirmediler ki arkadaş. Yeşil ya da kahverengi tonlarda takımını çekmiş bir din hocası derse gelir bağırır çağırır iki dua ezberletip ertesi hafta sözlüye kaldırırdı. Ha bir de din dersinde konu namaz oldu mu "gönüllü" bir öğrenci tahtaya çıkarılır, öğretmen masasının üstünde çorabı ve okul pantalonuyla namaz kılması istenirdi. Adnan Hoca'nın meleklerini görmek yerine arkadaşımınız eğilip kalkan kemikli kıçını görürdük. Hooters bebekleri gibi dilberler nerede sınıftaki arkaşın yeşile kaçan kumaş pantalonu nerde. Bence önemli olan öğretmen masasında namaz kılan arkadaşına rağmen iman sahibi olabilmektir. Yoksa Adnan'ın melekleriyle imana gelmekte ne var ki?

Adnan Oktar Darwinizm, materyalizm ve ateizm üzerine yazıyormuş ve tüm bunların şeytan icadı, gevur uydurması olduğunu bu gibi kavramların marksizm benzeri akımlara yol açtığını savunuyormuş. Darwinizm'e inanmayan kişinin seneler içerisinde evrimleşen meta halindeki silikon doldurma hatuna tapması biz maymunların aklını karıştıyor. Yoksa adam Darwin'i yermekte sonuna kadar haklı. Darwin dayı Adnan gibi karı-kız ortamı yapmayıp kendini evrime, maymuna adamış. Yazık olmuş bütün ömrüne, heba olmuş gençliği.

Size Adnanoca'nın haremiyle veda ediyorum. Kamera çekiyor el sallayın. Valla Adnan Hoca İlluminatici midir cemaatçi midir ceday şövalyesi midir pedofili midir teletabi midir bilmem ama adam işini biliyor agalar. Eğer iyi bir çocuk olursanız belki siz de bir gün Adnan'ın meleklerini görebilirsiniz... İnşallah hocam maşallah hojam...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.