29 Temmuz 2012 Pazar

Kimin Nerede Olduğunu Bilmek ve Faydaları

Bak arkadaş bu yazıya başlarken öncelikle benim de bir yer bildirici olduğumu belirtmek isterim.Teknolojinin çok geliştiği bu dönemde diye yazıma devam etmek isterdim fakat onun yeri bu blog değil.Gelelim sadede insanoğlu kendini göstermekten, hatta kendini olduğundan daha büyük, daha şaşalı göstermekten zevk alıyor, fakat bu işin de bir dozu var. Bize ne amk kimin nerede yatıp kalktığından, nerede balık yediğinden, nerede içtiğinden. Eskiden bunun raconu 'birader yeni bir mekan keşfettim balığı güzel, ortam güzel, salata on numara' gel beraber gidelim sana da gösteriyim sende başkasına tavsiye et gibiydi.Şimdi bu bahsettiğimiz olay ise şöyle gelişiyor; Arkadaş her öğlen yemeğini elit kalburüstü mekanlarda yiyor istisnasız, ama her gün sıkılırsın be amk 15 gün aynı yerde yemek mi yenir ? Sonra akşam faslına geçiyoruz bu yer bildirme aleminde arkadaş oldugum 50 insanın 40 ı her akşam yemeğini dışarıda yiyor. Tamam yesin kardeşim ama bunlar hep 5 er 5 er mi yemek yiyor, birbirleriyle buluşup mu gidiyorlar lan bu mekanlara, hep aynı yerlerde hep birliktemi lan bunlar.Gelelim bana. Ben herkesin kullandığı tabirle genelde sanayi bölgelerinde 'check in' oluyorum işim gereği böyle org.san.sit,2.matbaacılar sit. gibi, ve benden başka kimse org.san.sit de check in olmuyor.Bazen herkesin büyükdere caddesinde çalıştığından kıllanıyorum lan, hayır oralarda çalışmayan adamlar da sanki her öğlen yemeğine üşenmeden oraya gidiyormuş gibi hissediyorum.Herkes mi haftasonu beach de lan kimse evinde bira içmiyor mu arkadaş. Bir de sürekli içtiğini iddia eden arkadaşlar var sabah akşam aynı mekandalar. Kovarlar oğlum adamı siktir ederler orda çalışanların bile evi var ama senin yok amk böyle lanse etmeye çalışıyorsun, çünkü yemiyoruz ama bilesiniz.Biliyorum aranızda otobuse binip otobusun geçtiği butun guzargahtaki her elit mekanda 'sizin tabirinizle elit' (bana kalırsa bütün elitlerin amk neyse) check in olanlar var farkındayım bilesiniz.Evim Fulyada ama bu yazıyı Paris civarlarından yazıyorum elimden gelse Caen.org.san.bölgesinde check in yapmak isterim.Selametle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.